Місія школи з виховної роботи:
- формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, здатної змінити на краще своє життя і життя своєї країни.
Завдання виховної системи:
- Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного , здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідне рішення у життєвих ситуаціях.
- Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з основних етапів.
- Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
- Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
- Створення безпечного сприятливого простору для самореалізації особистості дитини.
- Спрямування виховної діяльності на реалізацію Концепції НУШ Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді.
- Оптимізація діяльності, щодо попередження правопорушень, негативних проявів молодіжному середовищі й активізації правового виховання.
Виховна робота реалізується за напрямками:
- Національно–патріотичне виховання.
- Громадянсько–правове виховання.
- Фізичне виховання. Пропаганда здорового та безпечного способу життя.
- Еколого–натуралістичне виховання.
- Родинне виховання.
- Професійне, трудове виховання.
- Культурологічне виховання.
Основні орієнтири виховання:
- ціннісне ставлення до себе;
- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;
- ціннісне ставлення до природи;
- ціннісне ставлення до праці;
- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
Принципи виховання:
- Свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному – просторі.
- Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань.
- Створення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня.
- Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя.
- Обов’язковий самоаналіз та самооцінка власних результатів.
- Єдність школи, сім’ї, громадськості в просторі виховання.
Взаємодія сім’ї та школи:
Нормативно правові документи щодо організації виховної роботи у закладі:
- Конвенція про права дитини
- Закон України «Про загальну середню освіту»
- Закон України «Про освіту»
- Закон України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»
- Закон України «Про охорону дитинства»
- Закон України «Про попередження насильства в сім’ї»
- Закон України «Про фізичну культуру і спорт»
- Декларація «Про загальні засади державної молодіжної політики в Україні»